17 dec

Hej!
Längesedan jag skrev någonting här nu känner jag och det är nu på tiden att jag börjar igen. Idag är sista vanliga skoldagen innan jullovet och jag har precis varit ute och gått (fyra kilometer) med hundarna. Har även hunnit duscha och nu är det bara att fixa sig det sista och dra sig vidare till skolan.

Har massor med julklappar kvar att köpa också så det är det jag kommer att hålla på med i helgen. I helgen ska jag även försöka få med mig någon som kan t lite kort när jag rider. Håll tummarna helt enkelt så ska vi se om vi kan fixa lite bilder. Har nämligen nästan inga att visa.

Vilja mår iaf jätte bra och hon ligger här brevid mig i sängen och sover, när jag kommer hem från skolan ska vi ta tåget till stallet så ska hon få vara med där idag. Myysigt!

Jag lovar att uppdateringen ska bli mkt bättre och mktmkt mer bilder. Men nu är det strax jullov och då har jag massor med tid. Förhoppningsvis. Har dock tre inlämningar att skriva nu under lovet vilket inte är alls lika kul men aja sånt som måste göras.

Nu måste jag skynda mig, pusss


Längtar tbx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0