18 dec

Idag börjar mitt jullov som jag kommer att spendera mkt tsm med robin då jag ska rida honom från och med i dag fram till sden 5 januari. De är bortresta så jag fick ta hand om min andra prins.

Så idag har jag vilja becka och gucci varit i stallet. Först tog vi en liten sväng ner till deras sommarhagar där vi tog lite kort o han fick traska runt lite medans hundarna lekte av sig. Sedan gick vi in en stund i ridhuset för att han skulle få jobba lite i trav och galopp då det är så fruktansvärt halt och hårt ute att det inte funkar. Robin skötte sig finfint, krävde inte jätte mkt av honom. Tanken var bara att han skulle gå i form och rulla på i trav och galopp så han fick röra lite på sig. Ville inte rida ärsta ridlektionen då han gått inne ganska mkt denna veckan och att jag ska rida dressyr träning för Maria på måndag med honom.

Nu sover lilla Vilja som en stock efter vårat lilla äventyr som höll på i många timmar!

Skulle även åkt till stan med en kompis och köpt julklappar men det hann vi inte med så det får blii morgon istället.

Här får ni er lite bilder från idag (Bilderna som är tagna på mig och robin är tagna av Rebecka svedberg):

Här strosade vi på i den djupa hårda snön


Robin


Robin (redigerad till svartvit)


Robin och hans nuvarande matte som ser något uppsvälld ut ;)



Många bilder blev rätt misslyckade då jag på nästan varje kort såg helt drogad ut.. Mer bilder kommer senare men just nu hinner jag inte ladda upp fler. Har även inte ens hunnit kolla igenom alla bilderna vi tog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0