20 dec

Hej och god morgon!

Idag är det ingen skola för mig för jag är ledig men i morgon blir det julavslutning, känns dock onödigt då jag nästan fick jullov i fredags. Men men det blir säkert mysigt.

Igår var jag som vanligt ute och busade ioch gick med vilja 4 km, sedan tog jag tåget till stallet  sedan gick jag från tågstationen till stallet vilket är 1,5 km (bra jobbat), sedan red jag ut en sväng med Robin. Dock så var han rätt på tårna och rätt stressad stora delar av ridturen då vi inledde ritten med en plogtraktor som inte kunde visa någon som helst respekt. Vi båda fick iaf komma ut och det var en mysig tur bortset från lite spöken på vägen som han tycktes sig se. Underlagret var dock inte det bästa men mkt bättre än igår då det snöat ganska mkt, var skönt att vi lyckades komma ut iaf då det är dressyrträning idag. När jag sedan var klar i stallet tog jag och sprang hela vägen tbx till tåg stationen, för att få lite motion. När jag kom hem var det bara att ta ut vilja på ännu en promenad. Gissa om jag var trött sen när jag äntligen fick sätta mig med en filt i soffan och kolla på os-hoppningen? 

Nu ska jag snart bege mig ut i skogen med Alice och Vilja för att sedan möta upp min kompis i stan och försöka införskaffa lite julklappar. Sedan blir det ut med Vilja igen och sen är det dax för ridlektion. Uppdaterar igen senare ikväll efter lektionen antar jag.


Robin igår, så gullig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0