3 dec

hej eller godmorgon!

Det blev tyvärr inte några snöbilder i tisdags när jag var ledig, vi tillbringade dagen med helt andra saker. Nu ska vi snart ut i skogen en sväng innan jag även idag drar migtill skolan.


Snart  är det julafton o vilja har skrivit på många grejer påsin önskelista, nu är det bara att  hoppas på att hon får allt. Matte vill väl nästan ha dem lite mer än va hon själv vill ha dom haha.

Har beställt hem en ridjacka från internet som skulle kommit fram för längesen , ska gå o ringa dem nu o undra vad som händer. fryser ju nästan ihjäl nu när jag är i stallet. Igår var jag där men då var det dock inte lika kallt. mamma mockade och jag red så igår var vi riktigt snabba i stallet vilket inte riktigt är min stil, jag är segisen nummer ett där. Ällskar att vara där o göra allt i lugntakt. På måndag kommer maria igen och dåär det dressyrträning i stallet. Känns väldigt kul då det hea tiden går framåt för mig och kavat.

nu måste jag skynda mig. men här är en bild på  vilja från webbkameran när hon står i soffam de´n busan

-----nä nu gick dt inte att ladda upp den , så den får komma senare---

justdet i dag fyller även min älskade mamma år, grattis älsklings mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0