30 dec

Min uppdatering är verkligensämst, jag vet! Men har inte direkt något att berätta, dagarna rullar på som vanligt: Promenera och busa med Vilja, åka till stallet o mocka o rida (två hästar om dagn) och sen förösker jag att hinna med att och träffa kompisar. Sedan har jag även blivit förskyld också så orkar inte överdrivet mkt just nu, ont i halsen, hes och ont i kroppen. Alltid ska jag ha några dagar på lovet som ska gååt till att inte må bra. Men den här förskylningn stoppar mig inte, för jag har för mkt att göra!

Justde i förrgår gick jag ner till rusta och köpte ett hinder till Vilja som vi nu har satt upp i trädgården, Vilja bara älskar dt!

Ska försöka uppdatera med något kul i kväll och lite bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0