6 dec

väldigt kort dag i skolan idag, skönt! Efter skolan gick jag och emma och åt kina mat och sedan tog jag tåget hem redan klockan tjugo över tolv. När jag kom hem hade dock min moder varit ute och gått med vilja, så då hade jag inget att göra. skit tråkigt jag ville ju gå ut menmen får ta en sväng lite senare för nu ligger hon och sover som en stock.

Ikväll är det dressyrträning för mig och kavat. Känns som att det hela tiden bara går framåt och framåt för oss, hoppas att det känns likadant idag. Förra dressyrlektionen kändes det grymt bra i mitten av träningen. vi får väl se hur dt blir i dag, var ett tag sedan jag red ordentligt inne i ridhuset.

Beställde ju en jacka för ca veckor sedan och den har fortfarande inte kommit, så jag ringde upp dom o fråga när den egentligen skulle komma. Den skulle tydligen komma i dag eller i morgon för de hade skickat den i fredags. Så det var iaf skönt att den kommit iväg. Vet dock inte alls om den kommer att passa men det lär vi väl märka!

Tog lite bilder idag så här får ni några:




En liten alice som precis varit ute på promenad  i skogen!


Gick ut lite snabbt och fotade lite


Mammas rosor som hon fick häromdagen


båda mina prinsessor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0