fotograferingen i mörkret

Sådär nu är bilderna fixatde fast ljuset var det sämsta så bilderna blev inte alls särskilt bra. Men aja bättre än ingenting iaf, har ju hela lovet på mig att ta kort nu. Bara lite fullt upp nu innan jul.

Nu ska jag byta om och efter det ska jag ta min lilla vovve och ta tåget till stallet för att sedan gå en promenad med Robin. Vill att han ska få röra på sig men det är nästan lite för kallt för att rida ut och i ridhuset var vi igår, så en promenad blir nog kanon. 

Här får ni några få bilder av sämsta kvaliteen:

 
Suddig bild på mina prinsessor, Alice och vilja!


Vilja och Gucci!


Var tvungen att ta den här bilden, så himla söt me snön på haha!


Älskling


Vi hann stoppa dem precis innan de hoppade ner


Du har mitt hjärta!

Det var alla bilder jag hade att bjuda på, fler kommer i dagarna men det var inte ens kul att lägga upp bilderna här när de inte fick någon bra skärpa alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0