God jul lite i efterskott

Jag har varken haft tid eller någon lust till att blogga nu över juledagarna. Jag har haft hundar att promenera, hästar att rida och presenter att köpa så jag har inte direkt haft så mkt tid över. Men nu är äntligen den stressen över iaf.

Detta fick jag i jul:

-Pengar
-5 ringar
-En iphone4
-Sovkudde till Vilja
-Smycken
-Lite klädesplagg
-En blåtermos (som jag kan ha när jag o vilja fikar i skogen)
-Presentkort på sf
-Kingsland pannband som jag ska ha istallet (fick dock det någon vecka innan)
-Ridtermobyxor (fick det någon  vecka innan också)
-Ett par ridhandskar av hon som äger Kavat

Kommer inte på något mer just nu men det var ungefär detta jag fick, är verkligen jätte glad och nöjd. Jag hade ju en iphone innan också men blev helt chockad när jag fick iphone4 an. Det hade jag verkligen inte räknat med, blev super glad!

Nu tänkte jag bjuda på några bilden på Vilja från juldagen då vi fotade lite i trädgården, så titta och bara njut. haha







 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0