hej då för i dag

Red kavat idag, första gången efter jag trillade av. gick ut och klättrade lite i sommarhagarna och sen gick vi och galopperade på några grusvägar. Han var grymt pigg och stutsade och dundrade på, men han skötte sig ändå kanon. Han gick på jätte fint och var verkligen uppmärksam på mig, känns bra att vi kommer på rätt väg igen efter allt bråk och motgångar som vi har haft nu det senaste.

Nu kom jag precis hem eefter en kvälls promenad och nu ska jag sätta mig o skriva på krönikan som ska in i morgon. fruktansvärt tråkigt men dock inget att göra åt!

Imorgon blir det till att gå till skolan, köpa lite julklappar, ut med vilja och sedan rida robin. Vi får se vad som kommer att hinnas med! 

På bildfronten står det riktigt still och i dag bjuder jag inte på en enda bild, dilgt jag vet men så får det bli bland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0