igår kväll

Justde glömde berätta om igår kväll då mina två bästa kompisar kom hem till mig igår, Vanessa hade med sig en försenad julklapp till mig och lisa. Så igår hade vi en liten julklappsutdelning. Fick ett album med bilder från när vi var små fram tills i dag, och med fina texter. Blev så himla glad, vanssa du förstår inte hur mkt det här betyder för mig, årets bästa julklapp helt klart!

Bildn på framsidan funkade tyvärr inte så ni får nöja er med den här lilla smygtitten!


Ett av alla uppslagen i albume

Kommentarer
Postat av: Vanessa

nemen va söt du eee anni va bra att du tycker om dt lika mkt som jag haha ;D det bästa för dom bästa!

2011-01-06 @ 18:40:23
URL: http://vanessasbloggommat.se hahahaha
Postat av: Vanessa

nemen va söt du eee anni va bra att du tycker om dt lika mkt som jag haha ;D det bästa för dom bästa!

2011-01-06 @ 18:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0