tidsinställt

Hej igen, tidsinställt inlägg.

Hade tänkt att prova på det för första gången så får vi väl se hur det går, spännande. Skulle vara så grymt skönt om det fungerade så skulle det kunna bli uppdateringar som var lite mer spridda på dagen istället för att alla bara ska komma i en enda klump. Aja vi får väl se hur det går nu först o  främst.

Nu ska jag försöka att sätta mig ner o plugga en stund, så önska mig lycka till så hörs vi antagligen lite senare idag.


Förra vintern vid havet, dock helt smutsig kamera ser jag nu...

Kommentarer
Postat av: Alice Olsson

Sv; Tack :) Den köpte jag på Tara en affär som finns i Kungsbacka och i Göteborg på arkaden, tyvärr tror jag inte den finns kvar, men du kan ju se om du hittar den på nätet, kommer från märket Costummer :)

2010-12-07 @ 19:06:32
URL: http://aliceolssonz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0