vi hörs förmodligen i morgon

tänkte bara passa på att skriva ett litet god natt nu när jag ändå satt vid datan. dock sitter jag vid fel dator och här finns inga bilder att visa alls. tråkigt!

fredag i dag och det känns verkligen underbart, i morgoon blir det stallet. ut och galoppa i snön hade jag tänkt, så himla underbart mysigt!

Ska verkligen ta med kameran också, ska även försöka få med min kusin rebecka så att hon kan ta några bilder på mig och kavat ihop. har dock inte frågat henne så det är väl inte särskilt stor risk! Men hoppas  kan man ju alltid göra.

hur som helst så tänkte jag bara  säga godnatt, vilja ligger här brevid mig och sover för fullt min lilla prinsessa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0