17 november-morgon

God förmiddag!

Nu har jag äntligen tagit mig tid för att sätta mig en stund vid datorn. Vilja ligger nu och bitar på sitt ben som hon igår fick av jeanette. Hon bara älskar det!

Igår hade jag tänkt rida ut med Kavat men marken var så hård så tog en skritt/klättertur ute med massor med flyttande för skänkeln och serpentiner för att få honom lite lösgjord. Vi var ute i en timma, sedan gick vi in i ridhuset för att kunna trava och galoppera lite. Han kändes jätte fint och blev riktigt nöjd med resultatet relativt snabbt så vi stannade bara där inne i 30 minuter. Känns som att våran dressyr bara går framåt just nu. Så nu är jag riktitgt taggad för dressyrträningen på måndag!

Tog lite bilder i hagen igår men ljuset blev grymt dåligt så bblixten fick vara på vilket resulterade i väldigt dåliga bilder.


Kavats söta mule, älskar hans små strån som spretar ut!


Detta var den enda bilden som blev ganska bra, en annan häst i stallet. Så grymt fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0