29 nov

Nu har jag nyss varit ute i skogen med alice och vilja tsm med jeanette och gucci, mkt trevligt. Jätte härligrunda verkligen i all snö. Nu ska jag dock bege mig till skolan vilket inte alls känns lika kul men slutar klockan fyra så det är inte så många timmar iaf. När jag kommer hem blir det att ta ut viljis för att sen dra mig till stallet och rida ut på kavat. Det var nu fyra dagar sen jag red, men det känns mer som tre månader. Har blivit helt inne i att rida nästan varje dag nu så när det kommer lediga dagar känns det inte alls bra. Menmen vad ska man göra när man inte har en egen häst? Aja vilja blir nog glad då iaf när hennes matte är hemma, skulle jag tro iaf. Ska försöka gå ut någon dag nu och ta lite bilder. Imorgon är jag ledig så det är mkt möjligt att jag fixar det då.

Oj nu blev det bråttom nu måste jag fixa mig innan skolan!


gammal bild på viljis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0