ANVÄND EJ MINA BILDER

Idag har jag och mamma varit ute på promenad me vilja gucci och alice, myyys :)
Gick trean sen skulle jag skynda mig till skolan men då hade jag fått ett sms av en kompis om att lektionerna var inställda, kan dt bli bättre? Så nu sitter jag här vid datorn och lägger in lite bilder från kameran till datorn som jag tog tidigare idag. Här kommer lite smak prov: Märkte dock att viljas ögon var lite rinniga imorse, får bli att tvätta rent nu efter jag är klar här.

MINA BILDER FÅR DOCK INTE VISAS PÅ SIDOR SOM STALLET.SE


Vilja posar på altanen


sötnos!


buuuuusa med mig


suddig bild men kul med lite lek bilder, busar jämt i trädgården men
jag lyckas aldrig få några fina bilder på dem. Skärpning Michaela!


finaste alice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0