hej igen

Nu har jag inte uppdaterat på ganska länge, men har inte alls haft lust då jag inte tagit några nya bilder. så jag har egentligen ingenting att visa, inte idag heller dock!

Men idag är jag ledig från skolan så tänkte att jag iaf skulle försöka ta några bilder. Idag har jag tänkt skogen med vilja, sedan stan med vilja lite snabbt och sedan stallet! myyys dag.

Har ridit de senaste dagarna varje dag, mkt roligt. Både kavat och robin, känns så roligt att vara där så mkt. Det enda jobbiga är att lämna vilja.

Igår var jag ute i skogen med Vilja och Gucci medans mamma och jeanette var ute och sprang, promenaden gick jätte bra och båda hundarna tyckte det var roligt med varandras sällskap. Så roligt att se dom springa och leka så mkt!En härlig promenad helt enkelt!

De andra dagarna har väl sett ungefär likadana ut för mig och vilja, vi har varit ute i skogen. Dock släppte mamma av henne i skolan i fredags eller när det var så fick hon åka bussen och tåget med mig hem, för ingen annan kunde passa min lilla pärla <3

ska försöka lägga in lite bilder ikväll!

sålänge får ni en gammal bild på våran förra hund lona <3


Du är det finaste som någonsinn kommer att finnas, jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0