dagen

Hade även tänkt att lägga in bilderna från när jag och Becka o hundarna var i åstebo och busade, hämtade bilderna igår hos becka. Men då hade jag inte fått me dom roliga hoppbilderna eller de bilderna på mig och vilja så vi får vänta lite till med dom. :(

Idag är det tyvärr ingen ridning, men i morgon blir det att rida kavat :) Idag har jag planerat in att strax ta en promenad med vilja i det äckliga vädret och sedan gå på körkortskurs, en kurs man måste gå innan man får börja övningsköra. Den är mellan 3-4 timmar lång så det ska inte bli särskillt roligt, speciellt inte med tanke på att jag har så ont i magen.


En bild på mig och Robin, från några månader tbx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0