Nu drar jag igång igen

Halloj!
Som rubriken lyder så drar jag igång lite svagt med bloggandet igen fast på ny adress. Vi får dock se hur länge det håller i sig :) Men ska verkligen försöka att iaf skriva några gånger i veckan. Är så roligt att ha något att kolla tbx på.

Idag har jag och vilja iaf varit ute på långpromenad iskogen och sen fika vid en sjö, mys! Helgerna är så himla sköna, då har jag verkligen tid för att göra allt det jag vill med Viljis. Nu ska vi ut i kylan igen å gå en sista promenad i ravinen och när vi kommer hem ska vilja antagligen få sitt första riktiga bad med schampoo och allt :) spännande, det tkr nog dock inte vilja. Hon vill helst lukta som sunkmark skulle jag gissa på!

Headern gjorde jag för ett bra tag sedan men orkar inte göra någon ny än, så ni får stå ut :)
Här får ni lite old pic





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0