14 april - tbx på lördag

Hej!
Herregud vad längesedan det var jag skrev nu men det har varit för mycket utanför bloggen. Men tänkte uppdatera att jag och Vilja iaf mår bra, och att jag drar igång med bloggandet igen på lördag. Har massvis med bilder att visa er men min kära pappa som är i Thailand tills på fredag har råkat få med sig min sladd till kameran så har inte lyckats fått in bilderna på datorn än. Men den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge, lr vad säger ni?

Idag har jag iaf  skrivit svenska nationella, man hade fem timmar på sig men jag lyckades faktiskt bli klar efter lite över tre timmar. Ganska nöjd faktiskt, hade tänkt sitta hela tiden ut först men sen gick det så grymt fort att skriva den. Skönt att ha det överstökat. Imorgon är det matteprov som gäller, sedan är det ett efterlängtat påsklov!

På lördag är jag tbx, så vänta er grymt mkt uppdatering på lovet! Ha det bra så länge!


Ful bild på Vilja häromdagen med min mobilkamera! Nej då  min bäbis
är alltid söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0