lång dag

Idag har varit en långdag men mycket tevlig och händelserik dag,  lilla Vilja ligger här i sängen helt utslagen!

Dagen började med att jag tog på mig träningskläderna och tog med mig lilla Vilja ut i skogen för en springtur, sprang bara 3 km men det var skönt att iaf bara komma ut och röra på sig. Och skönt för vilja att ha gjort något innan det var dax för en liten biltur till svenljunga.

Jag, mamma, Vilja, Gucci, Beatrice, Rebecka och Jeanette knödde in oss i bilen och åkte till sheltieträffen i svenljunga där vi sedan spenderade hela dagen. Jag övningskörde både dit och hem om det gick kanon tycker jag, skönt att ha kommit igång på riktigt tkr jag nu.

Väl uppe i svenljung , åt vi massa gott, tittade och gosade med massor med fina hundar och träffade mycket nytt folk. trevligt!

Vilja skötte sig bra tycker jag dock blir hon ganska dämpad när hon kommer till nya platser där det är mycket med både människor och hundar. Men mot slutet blev hon tuffare och trivdes bättre.

Skriver ett längre inlägg om dagen i morgon, nu är jag skit trött så lägger bara in nått smakprov från idag först så får ni se resten i morgon. Fick en jätte fin bild på Vilja med hennes mamma Embla!




vilja till höger och hennes två brorsor  Gustav och Zero!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0