God fortsättning allihopa

Hoppas att ni med har haft en mysig jul och fått några fina klappar :)

Nu är iaf julen över för i år och snart väntr nyårsafton men jag längtar inte för jag vill inte att lovet ska gå så fort, vill inte att det ska vara dax för skolan än.

Idag har jag varit inne i stan lite för rea-shopping men det höll inte länge, efter ca en timma tröttnade jag och min kompis. Så vi drog och åt thaimat istället, mums! Sen ni har jag gått en kort Powerwalk (vi försökt iaf haha) och nu har jag precis tränat lite styrka här hemma medans vovvarna ligger och sover.

Nu ska jag dra mig till duschen, jätte onödigt inlägg men kände för att höra av mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0