Igår...

...fick jag en extra häst att fixa så gissa om jag var trött nätt jag kom hem, ville egentligen bara däcks i soffan men det gick inte, så det var bara att ge sig ut på ännu en promenad med hundarna. Natten till idag sov jag gott kan jg lova.

Idag har jg inte gjort mkt, tvättat schabrak o hästtäcken hos mormor idag, promenerat med hundarna och varit på Ikea och sen avslutade jag kvällen med en go film. En riktig slappis dag helt enkelt men imorgon blir det fullt ös igen. Två hästar att rida, ska även ut o springa och sen fysträna :) sedan ska jag även försöka planera lite inför mitt projektarbete med.. Blää..

Här får ni en kass bild från mobilen på min fining


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0