Imorgon..

... Så ser dagens planer ut såhär än så länge:
-springa med vovvarna
-åka till stallet
-mocka, fixa o borsta
-rida kavat, ut på en härlig runda om vädret tillåter annars får det bli ridhuset
-rid Robin och hans ska nog få komma ut på en tur och busa lite
-sedan blir det hem för en promenad med hundarna igen
-och sen mitt vanliga fyspass här hemma

Goo dag, ser faktisy framemot att ha massor att göra som jag brukar ha, har haft det lite degit de senaste dagarna!

Ska dock försöka få med min kompis till stallet imorgon en stund så att jag kan få ta lite kort på min lilla prins. Har verklgen inga, usch! Hörde att det skulle bli sol imorgon och då blir det ju perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0