14 feb

Kom precis hem efter promenaden med hundarna, skit härligt att komma ut o röra på sig och hundarna tyckte att det var skönt att få springa och busa. Dock var inte vädret det bästa, svinit kallt ute så var tvungna att gå förbi mina kusiner och låna ett pannband när jag var påväg till skogen. För mina öron höll på att förfrysa.

Var i stan med pappa och skulle köpa nya gummistövlar då mina andra har gått sönder, så det fick bli ett par snygga hunterstövlar. Hade på mig dom redan i dag när jag gick i skogen och de var verkligen grymt sköna.



införskaffade mig även ett nytt skal till ipohonen, ett guldigt och sen blev det även en onepiece som är helt underbar


Sämsta bilden men tog bara en snabbt i spegeln så ni skulle få se hur
den såg ut ungefär iaf :) Den är verkligen helt underbart go att ha på sig,
vill typ aldrig ta av mig den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0