16 feb

Hej ledsen för hur dålig uppdaateringen blev nu igen. Ridlektionen i måndags kändes faktiskt väldigt bra, vi jobbade mkt med slutnor, öppnor och skänkelvikningar. Igår var jag ute en sväng och red på kavat för att han skulle få komma ut o sträcka på sig lite. Och idag fick han ha sin vilodag så jag red istället Prizze en annan häst istallet som inte varit ute och sprungit på ett bra tag och det märktes kan jag ju säga. Vanligtvis kan jag ju inte påstå att han är särskillt pigg men idag var han galen, han sparkade, galopperade på stället, sköt rygg och bockadee lite hit och dit. Skit roligt, vet inte hur mycket jag skrattade åt honom så grymt söt! Han var verkligen så glad så hade inte alls något emot att han busade.

Imorgon blir det antingen en uteritt för kavat eller så blir det bommar i ridhuset får se vad vädret tillåter :)


sötnos i höstas!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

söt bild :D

2011-02-17 @ 09:07:55
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0