filmerna vi såg igår

Letter to Juliet var en av de två filmerna vi såg igår



och vi såg även Burlesque



Jag gillade faktiskt båda filmerna, Burlesque var det väldigt mycket sång i vilket jag kanske inte är ett jätte stort fan av men jag gillade trots det filmen. Inte det gamla vanliga som man brukar se, och sen var ju cam gigandet med i filmen också vilket gjorde filmen så grymt mkt bättre. Måste faktiskt erkänna att han var andledningen till varför vi egentligen såg filmen. Det förstår ni sen när ni har sett den ;)!

Sen Letter to Juliet gillade jag också en väldigt söt och fin film, man blev glad när man såg den! Visst var den lite små seg här o där men det gjorde faktiskt ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0