om den 18 feb

Igår han jag med mkt underdagen, kort promenad med hundarna, gymmet, tog med Vilja och gick hem till Vanessa och åt, sedan var det hem för att sedan traska ut i skogen med Vilja, Alice, Gucci och Rebecka. Vi var ute länge och klättrade omkring lite i skogen, utan att veta vart vi egentligen skulle. En rikitgt härlig promenad i kvällssolen. Underdagen hann jag också med att ta massvis med bilder, och då menar jag verkligen massor. Ska försöka orka lägga upp lite bilder här så att ni får se! Sen på kvällen laddade vi (jag o vanessa) ner två filmer som vi sedan låg i sofforna o kollade på. Mys!


Igår morse, innan jag drog mig till gymmet skynda jag mig ut i solen
och tog lite bilder!


Kvällsolen på bergen








Här är min kusin Rebecka som också var med  ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0