12 jan

Imorse var jag ute och gick med Vilja och så gjorde vi ett stopp hemma vid min moster Jeanette (som bor precis vid skogen) för att hämta upp lilla Gucci. Så gick vi ut och traskade i skogen och Vilja och Gucci lekte som aldrig förr. Vet inte hur mkt de sprang och busade egentligen, men söta var de iaf. Och när vi kom hem var hon även trött vilket passade perfekt då jag skulle vidare till skolan! inte lika roligt dock.

Sen har jag även hunnit med att gå ännu en promenad me Vilja och denna gången var även Alice med, sen har jag även skrivit halva mitt arbete som ska in senast på fredag och sen har jag även hunnit med att kolla några avsnitt av Gossip Girl. Kan verkligen inte hålla mig ifrån den serien nu när jag verkligen kommit in i den.

Här bjuder jag på två tråkiga bilder på vilja som båda är tagna i tråkigt ljus men bättre än inget iaf. Min Vilja är alltid söt!


Hur tar matte kort på dig egentligen lilla gumman, hello bighead!<3


Min fina Nussa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0