16 jan

Igår var jag ute och gick med alicen och Vilja i två timmar, vi vandrade i jätte hög snö så att jag ibland sjönk ner över knäna. dock lyckades hundarna hålla sig (för det mesta) på snön. Jag var tydligen lite för tung så jag sjönk ner nästan varje steg. Var helt slut efter den promenaden och hundarna likáså.

Även idag har jag varit ute med hundarna vilket jag är varje dag. och nu ligger dom o sover som två små stockar. De har dock gjort det ett bra tag nu. Vet inte rikitgt vad jag ska skriva om i hund väg just nu då jag gör samma saker varje dag med dom. Promenerar och busar. Men snart börjar våran nästa kurs och då får ni iaf lite mer uppdatering om hur det går och vad vi övar på. 

Nu har jag precis duschat och ska börja göra mig i ordning då jag ska iväg in till stan och möta upp två klasskompisar för att sedan äta thaimat. mums. Ha en bra kväll! 


När vi var o hälsade på lilla bäbi Vilja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0