18 jan

Red privatlektion för min dressyr tränare Maria idag, dock gick det grymt dåligt hela lektionen ut. Nu det senaste har vi haft det lite svårt, men vad brukar man säga? Efter motgång kommer framgång, så vi får väl helt enkelt fortsätta att kämpa och hoppas att det kommer släppa. Jag vill så himla gärna att det ska lösa sig, för en finare häst kan man egentligen inte hitta.

Hur jobbigt och svårt det än kan vara så kommer jag alltis älska dig lika mkt. Du är en så stor del av mig, du anar inte vad jag skulle göra för dig!

Imorgon ska jag och min kompis dra oss ner till gymmet för att köra ett pass med bodypump, så vi får väl se imorgon om jag ens kommer att kunna röra mig. Önska mig lycka till!


Kavat du är bland det finaste jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0