23 jan

skrev nyss ett inlägg men datan fuckade och inlägget försvann såklart. Har inte alls någon större lust att skriva om allting, så det tänker jag heller inte göra. Det var dock inget viktigt så ni överlever nog.

Igår tog jag lite bilder på Vilja i trädgården som kommer upp lite senare idag, då kameran inte är hemma förtillfället, då min syster har den med sig.

Ska snart fixa en ny header börjar bli trött på den jag har nu, eller måste iaf fixa till bakgrundsfärgerna.


En gammal header

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej! Jag har just nu en tävling på min blogg, den går ut på att du ska skicka in den snyggaste matchnings bilden på dig & din häst/ponny till "[email protected]" och du kan vinna bra priser!

Läs mer på: http://rilfarna.blogg.se/2011/january/tavling-ala-amanda.html !

Hoppas du vill vara med!

/Amanda - Rilfarna.blogg.se

2011-01-23 @ 17:09:07
URL: http://rilfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0