6 jan

Hej!
Nu är jag nyss inkommen efter att ha varit ute och skottat både snö och is i evigheter, är nu helt slut och svettig. Jag som duschade precis innan med, känns så onödigt då jag nästan kommer att behöva duscha igen haha.

I helgen har jag varit sjuk och jag var då ej i stallet, i måndags red jag dressyrlektion för Maria på Kavat och det gick stundvis bra. I tisdags red jag Robin i ridhuset och eftersom han fick stå i helgen fick han mest bara gå i fin form och bara rulla på, alltså inget märkvärdigt. Igår onsdags så red jag ännu en dressyrlektion på Kavat men den här gången för en som heter Anita, första gången jag red för henne. Jag gillade henne och hennes sätt starkt så jag hoppas verkligen att det blir fler gånger som jag kan rida för henne. Han gick jätte fint i både skritten och galoppen som vi jobbade mkt med. Jobbade inte så mkt i trav men då vi gjorde dt så jobbade han på ganska bra. Iaf stundvis.


En bild från min mobilkamera från förra vintern på Kavat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0