9 jan

Jag har nu i helgen varit på mydog (fredag och lördag) och snart kommer det upp ett inlägg om det! (iNLÄGGET KOMMER TYVÄRR INTE FÖRENS I MORGON DÅ BLOGG.SE STRULAR)



Men först tänkte jag dra lite kort vad vi har haft för oss idag vilket inte är mkt. Eftersom detta var min sista lovdag så kände jag för att bara ta det lugnt, så gick upp tidigt och åt frukost för att sedan lägga mig i sängen igen och kolla på några avsnitt av gossip girl, lilla vilja låg i sängen och gosade hon med. Efter det tog hon och jag en promenad i ca två timmar promenerandes och busandes. Gick en ny väg, eller den är inte ny för mig men det var första gången som lilla Vilja fick gå där. Hon har ju nu blivit en ganska stor liten flicka nu och får äntligen följa med matte ut på lite längre promenader vilket jag tkr är väldigt kul! Efter det så blev det till att äta lunch framför tvn för att titta på ännu några avsnitt av Gossip girl, känner att efter den här dagen har jag blivit lite smått besatt.
Sedan blev det ännu en promenad med Vilja på ca en timma då matte behövde röra lite till på sig tyckte Vilja, och jag kan väl ingen annat än att hålla med. Det var lite smått om hur vår dag har sett ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0