................

Även idag var jag och Vilja ute i skogen (såsom alla andra dagar, haha), vi var ute i nästan två timmar och pulsade och busade i snön. Det var mysigt med bara lite Vilja och matte tid, annars  har vi alltid med antingen Alice eller Gucci på promenaderna, inte för att det är tråkigt på något sätt men det är lite extra roligt när jag får vara med min lilla prinsessa alldeles ensam.

Mina tankar på idag var egentigen att ta med kameran ut på promenaden men det sket sig lite när jag vaknade och tittade ut genom fönstret i morse då det både var deprimerande mörkt och snön föll ner. Alltså inga nya bilder i dag heller, det är så tråkigt att skriva här då när jag inte har någonting nytt att visa. Då det är hela ideen men bloggen!

Aja i morgon blir det till att åka till mydog och då följer såklart kameran med, dock tycker jag inte att ljuset där inne är det bästa heller men några bilder är iaf bättre än inga bilder. Eller hur?


Vilja för några månader sen, tänk att hon varit så liten!


Bild från augusti


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vilja ser ju nästan ut som Gucci på den bilden, knappt någon päls alls x))

2011-01-07 @ 08:49:41
URL: http://rebeckasvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0