mydog

Var ju som sagt på mydog både i fredags och i lördags, båda dagarna kändes väldigt lyckade men fredagen måste jag nog säga var roligast men även jobbigast då jag var där hela dagen. Mellan tio till halv sex ungefär, så gissa om jag var slut efter det.

Jag lyckades iaf köpa med mig lite saker hem under dessa dagar, dock inte allt jag hade tänkt ut att köpa. Det jag blev mest ledsen över att jag inte hittade var en bur, visst sålde de ut burar men hur fina var de egentligen? Nesch det får helt enkelt bli att leta vidare. Menjag köpte iaf en sele och matchande koppel till Vilja, ett brunt koppel till Alice, 4 st leksaker till vovvarna, ett täcke till vilja och sedan blev det lite hundmatsprover till Vilja som jag har tänkt och prova som hundgodis då min lilla vovve är extremt kräsen. Inte kul alls!

Tog såklart med kameran under dessa dagar men lyckades nästan inte få en enda bra bild nästan, jo men några fina blev det men tog så troligt mkt kort så det borde blivit lite bättre tkr jag!

Här bjuder jag bara på en goding:

Så söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0