Viljaa

Tanken med den här bloggen var egentligen för att jag skulle kunna kolla tbx och se viljas utveckling. Justnu finns det bara bilder som styrker detta men tanken var att ni skulle få följa hennes utveckling lydnads mässigt men då vi just nu står helt still på den punkten har jag inte mkt att skriva. Men snart drar våran nästa kurs igång igen dock har datumet blivit ändrat och den börjar inte förens den 13/2. Bättre sent än aldrig iaf! Det ska bli grymt kul att dra igång igen.

Än så länge kan hon:
-Sitt
-Ligg
-Snurra
-Tass
-Sitt kvar
-Ligg kvar
-Gå fint (med och utan koppel)
-Hit (med u-sväng)
-Kom
-Komma när jag visslar
-Ge mig den (då hämtar hon sin leksak och ger mig den)
-Hopp och hopp upp

Kommer inte på något just nu men fyller på listan om jag kommer på något mer, vilket är stor chans för jag kom knappt ihåg att hon ku´nde kom vilket nästan var det första hon lärde sig.



Alice igår, tagen av min syster Alexandra


Alice igår, tagen av min syster Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0