2 mars

Nu mår min älskling mkt bättre och jag ska ännu en gång försöka dra igång med bloggandet dock inte förens till helgen då det är väldigt mkt i skolan, hemma och i stallet som måste prioriteras före. Får se om jag kanske slänger in lite bilder ikväll som togs fort idag.

Kan passa på att berätta att vi, jag och Vilja, redan har gått halva lydnadskursen och hon sköter sig perfecto! Dock mådde hon inte så bra förrförra ången och det märktes på resultaten men vad kan man begära när hon inte mådde helt bra. Dock gick det skit bra i söndags och matte var stoltare än någonsinn. Vilja tkr verkligen att det är grymt roligt vid dessa tränings tillfällerna. Vilket matte också gör!

Ridlektionen i måndags gick även den riktigt bra och det kändes som vi verkligen fick en knuff i rätt riktning efter en relativt tuff och trög tid. Vilket känns så otroligt skönt!


Finste flickan!

Kommentarer
Postat av: Karro

Hellu, vad är det med henne? Lite vinter-kräksjuka? :/

2011-03-03 @ 15:15:58
URL: http://vattensafir.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0