4 mars

Nu är det äntligen helg och jag ska verkligen försöka njuta och försöka hinna med så mycket som möjligt under dessa  få dagar. Känns som att jag inte hinner med ett skit under de dagarna jag går i skolan. Även fast det precis var sporlov så längtar jag så otroligt mkt efter påsklovet som kommer om ca 6 veckor tror jag att det är.

Igår försökte jag hinna med det mesta med Kavat när jag var i stallet, gick först in i ridhuset för lite dressyr, tog sedan fram två hinder som vi hoppade en stund och gud så roligt han tyckte att det var då det var ganska längesen vi hoppade nu. Och sen red vi ut i ca 30 min för att trava och skritta av. Var en skön dag, och krävde inte såmkt mer att han hela tiden skulle hålla ett lugnt tempo speciellt i galoppen och även över hindrerna. Och jag var mkt nöjd med resultatet måste jag säga han skötte sig jätte bra, dock busade han endel efter hindrerna men det var bara för att han var taggad till max . Blir alltid så himla glad när jag ser och märker att han tkr att det är så roligt! och då får man busa tkr jag!

Vid fem tiden drar jag mig till stallet för att möta upp Karin så ska vi rida tsm hade vi tänkt, vad vi har tänkt hitta på vet vi cok inte än men det märker vi väl. ska även försöka ta lite nya kort, var grymt längesen som jag tog med kameran till stallet. Dock följer den nog inte med i dag för det lär vara så tråkigt ljus vid den tiden att dt inte ens känns som det finns någon mening med att ta några bilder. Vi får se hur  jag gör helt enkelt!'


En av de få bilderna som jag har på kavat! Men fin är den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0