bäbi

Idag har jag inte hunnit med alls mkt, först skolan sen åt jag lunch med några klass kompisar sedan mötte jag upp Vanessa för att åka till apollo o betala första betalningen för våran resa i sommar. Sedan åkte jag hem och bytte om för att sedan gå ut en sväng med vovvisarna, även Beatrice och Gucci följde med oss ut. Vi var  ute ett bra tag, kanske för att beatrice gick så jävla långsamt? ;)

Sedan gick vi in en stund till dom o bakade kladdkaka, mums! Sedan åkte jag iväg på äventyr med min syster och nu sitter jag här och försöker skriva på en engelska inlämning som ska in i kväll. Fyfan till att  spendera sin fredags kväll såhär. Men jag får väl helt enkelt skylla mig själv eftersom jag inte började i tid som vanligt.


En bild från häromdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0