dagen

Imorse klockan halv nio tog jag och Vilja tåget in till stan och åkte sedan vidare med bussenen liten bit hem till mormor där jag lämnade av Vilja. Gick sedan till skolan som ligger ca 5 min ifrån mormor. Hade bara en lektion idag det var därför jag passade på att ta med Vilja så hon kunde få åka lite tåg och buss och även öva på att bli lämnad hemma hos någon annan än bara hemma hos oss. Efter ca 1,5 h i skolan gick jag hem till mormor och hämtade min lilla vovve för att sedan bege oss hemåt. Kändes bra att hon hade fått göra någonting istället för att bara ligga hemma medans jag var i skolan. Kort därefter tog jag med henne och Alice för en promenad i skogen. Beatrice min kusin och Gucci följde även med, vi gick dock inte så långt,tre kilometer, men det var endå en härlig tur. Dock trillade jag :( Vet dock inte huur många gånger Beafis trillade, men det var inte så konstigt med tanke på hur hon skuttade och gled omkring.


En bild på Viljas mamma, Vilja den tjockisen ligger väl där under
någonstans och tjockar sig. Tog bara en bild snabbt så det blev
kanske inte den vackraste bilden jag har på Embla men de påminner
grymt mkt om varandra tkr jag och det var bara det jag ville visa lite
snabbt! 



Kommentarer
Postat av: Caroline

Din lilla Vilja är så underbart vacker, precis som sin mor. Jag ska försöka ta lite nya bilder på mamma Embla innan hon fäller all päls igen:)

Krama dina underbara flickor Alice och Vilja!

Kram Caroline

2011-03-03 @ 22:18:15
URL: http://www.carolands.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0