god morgon!

Godmorgon!
Idag har jag som vanligt skola, fast går eftermiddagar denna veckan så börjar inte förens vid två idag. Så innan skolan ska jag hinna med en promenad med Vilja och Alice iaf. Skulle även vara skönt om jag hann upp till kavat för dagens mockning, för i dag är det hans vilodag så jag ska bara mocka och det skulle vara så skönt att få det gjort men vi får se hur dt blir med ddet.

Kom även på att jag har några bilder som jag tog för ett tag sedan som jag ej har visat er, men har dom tyvärr inte på den här datorn så det får bli lite senare helt enkelt.


åh så himla söt <3


Kommentarer
Postat av: Elin & Matilda - HÄSTBLOGGARE

Jätte fin blogg!

2011-03-07 @ 15:22:19
URL: http://teampf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0