snabb uppdatering

Idag har jag och Vilja varit i väg på vår träning som vi går på varje söndag nu, borta vid åbytravet var det idag. Min älskling skötte sig jätte bra som vanligt, dock luktade det väldigt gott lite här o där och blev då lite okoncentrerad. Men jag tkr att hon skötte sig jätte bra och hade bra koll på vad matte ville. Är så roligt att varje vecka åka iväg och träna lite, göra någonting annat istället för att göra samma sak varje dag. Väldigt bra träning för Vilja inte bara dressyren utan att träffa mkt hundar och att kunna gå lös och lyssna även om det händer mkt runt omkring.

Nu ligger Vilja och sover efter  träningen, så nu ska matte passa på att gå iväg och träffa en kmpis för att äta lite kinamat! Sen klockan fyra ska jag upp och möta Rebecka och Gucci vid skogen och så ska vi ut och klättra liite i bergen.

Här bjuder jag på några kort som jag tog i morse i trädgården i solskenet:









Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh det är precis som att se Embla, de vackra ögonen och det vänliga uttrycket! Hon är såååå fin din Vilja <3

2011-03-07 @ 20:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0