9 mars

Nu rullar vardagen på igen vilket betyder skola... längtar tills heelgen igen då jag kan försöka hinna med lite mer igen. Idag har jag iaf varit ute med Vilja och Alice och gått trean. och ännu en promenad med lite klättring i skogen .

Vaknade upp i morse och kollade ut genom fönstret och fick en chock, det var massvis med snö ute och jag som trodde att våren redan hade  kommmit. men vi alla  vet väl hur mars månad är, vädret då är så himla ostadigt, så det borde väl egentligen inte kommit som en chock.

Har iaf en positiv nyhet att dela med mig av, idag bokade jag och vanessa, min bästa kompis, våran resa till Grekland i sommar. Längtar så enormt mkt, gud va roligt och skönt det ska bli! Dock kommer dt bli svårt att lämna lilla Vilja men jag vet att de tar bra hand om henne här  hemma även om jag kommer att sakna henne så grymt mkt.

Sämsta bilden men tog en snabbt från google bara för att visa vart det är vi ska. Zakynthos heter ön, Laganas.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0