Pluggg

Orkar inte plugga mer nu känner jag, har inte gjort särskilt mkt heller för den delen.. Jag kan typ inte skriva om jag inte har världens press! (vilket jag egentligen har) har tre uppsatser o en redovisning till på fredag, men i mina ögon så är det ju faktiskt några dagar dit o då kan jag inte komma igång.. Vetefan hur jag kommer klara det? Om jag klarar det!

Aja just nu sitter jag o bläddrar igenom massa kort på kavat, så himla fin är han. Om någon timme drar jag dit för att fixa honom innan dressyrträningen, hade även tänkt rida ut en 40 min så att han får värma upp ordentligt o bli varm i kroppen innan vi ska in o jobba i ridhuset. Här får ni en bild på min snygging!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0