måndag

God morgon allihopa!

Idag kommer nog uppdateringen inte direkt vara på topp, men ni är väl vana, men min dag är verkligen fullproppad från morgon till kväll. Ska strax dra mig till skolan som börjar vid elva, slutar sen inte förens fem, sen ska jag ta mig hem äta middag o ta ut hundarna på yttligare en promenad. sen blir det att skynda sig till stallet för att förska hinna ut på en liten ridtur med kavat innan mörkret hinner komma helt och där efter blir det plugga av den tiden som finns kvar. som ni märker har jag en jobbig dag framför mig... Så nu ska jag göra mig iordning inför skolan, ha en bra dag!


inställningen på kameran var helt fel på bilden, men mina älsklingar
gör ändå bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0